Wednesday, April 9, 2008

KEK LAPIS PANDAN




Resepi ambil dari cik mat tapi tak bubuh biskut tu sebab takde kat umah ni malas nak beli, so yat buat kek lapis pandan kosong jek.. semangat nak buat bukan main lagi... sebab teruja dengan kek lapis blog kekawan semua buat menjadi lawa dan kemas..... nak senaraikan memang banyak lah kekawan yang pakar buat kek lapis ini...
Tapi apakan daya.. yat ini kopoh kot.. tak baca resepi sampai habis.. setengah adunan kek yat dah bakar, baru terperasan yang kek lapis rupanya kene bakar guna api atas, dah setengah jalan dah buat kek lapis ini baru yat ubah api...aduh kecewa bukan main...lagi.. dah lah mengidam nak makan kek lapis lawa.. hahahhahahah
so kekawan tengoklah sendiri hasilnya yang begitu mengecewakan.. dah lah tak kemas.. tapi nasib baik rasa sedap.. dah tinggal sengah pun.. yat buat setengah adunan jek.. nampaknya lain kali kene buat lagi.. kali ini yat kene baca resepi sampai habis... aduhh kek..kek kek lapis ku yang tak menjadi. ialah yat ini bukan pakar buat kek tu yang selalu jadi macam ni.. aduhh 2 kali ini dah tak menjadi..... geram2

1 comments:

Dianne said...

eheheh sedap oooo