Sunday, March 8, 2009

SESAME BARS





tak tau nama nak panggil apa dalam melayu apa yek kekawan? yatt buat sendiri ini taw... buat snack.. time mengchat tak tepi boleh krup krap krup krap..

4 comments:

ain said...

I pun tak tau nape dia apa. yg I tau makan je..hihihi. Tp rasa dia mcm liut2 kan.

een said...

kuih bipang ke kak yat ek?tp een rs kalau kuih bipang,ade kacang ngan mcm bertih gandum kot.ape pendapat akak?hehe
een slalu ikut blog akak.cuci mata tgk resepi2 utk pujuk hati.hehe
slm perkenalan..;)
-een
http://whenuwishuponthestars.blogspot.com/

princessharyati said...

salam perkenalan... meh ler sini selalu.. kak yatt ni tak tau org panggil apa bars ni.. bipang ye.. hentam jeklah asai sedap di makn.. kang sat g yatt terjah blog awak

ann-ada yg liut2 ada yg keras.. dan sewaktu dgn yek..haaaa..

current[TEASER] said...

salam kak yatt..
nk la resepi sesame bar akak ni~
cm best jer!!