Friday, June 19, 2009

CENDAWAN BUTANG GORENG



sedap.. musim sekarang boleh dapat cendawan butang besar penumbuk tangan yatt ni gemuk n besar.. puas mkn, goreng dgn ready made tepung goreng kikikiiki...

5 comments:

Jiya said...

nak tgk penombok kak yatttt!! akekekekkee

ain said...

ye la..nak tengok penumbuk yatt gak!!

shaifulsafar said...

nampak sedap....

semalam baru je makan cendawan goreng yg jual kat pasar malam tu...

yang ni tak de org jual lagi... so kene cuba buat sendiri la kot...huhuhu

princessharyati said...

jiya- esok k.yatt tunjuk gambar tu ye kakkakak

ain- uuikss ain pun nak tgk

shaifulsafar- kat sini buat goreng sendiri je tu pun nasib baik jumpa tepung ready made punya. ;p

hazila said...

Mak oiiii besaq nya cendawan tu. Sebiji pun kenyang.