Monday, June 8, 2009

iklan , iklan dan iklan

sejak kebelakangan ni banyak ikan-iklan yang tidak di undang telah meninggalkan jejak di chat box, bukan apa kekadang tu orang yang tidak di kenali dan perniagaan ye adalah mengarut membabitkan judi, duit dan sebagainya. Takut kekawan lain terjebak.
apa kata korang semua, adakah chat box korang penuh dengan iklan-iklan yang sebegitu rupa?
yatt nak baca komen korang pun susah sebab terdapat banyak iklan-iklan tu. Datanag berhari-hari pulak tu meninggalkan jejak.
so ari ini yatt buat satu lg chat box khas untuk iklan sahaja . mudah-mudahan kepada sesiapa yang tidak di kenali tu mengiklan biz dia di chat box di bawah tu.
kepada kekawan yang di hormati yang menjalani biz yang bagus seperti baju, tudung, beg, pinggan dan sewaktu dengannya yatt meminta maaf ye, harap korang tidak terasa sebab korang bagus, cuma yatt tak percaya pada iklan-iklan yang lain tu. tetapi korang semua bolehlah meninggalkan jejak perniagaan korang di chat box satu lagi , harap maklum
terima kasih di atas kerjasama dari semua pihak ye.

2 comments:

ain said...

dapat gak iklan2 ni...tp x byk lah.

princessharyati said...

ain- i punya chat box tu byk sgt sampai tak tau mana kwn mana iklan adoii...
mentang2 sejak kebelakangan ni i ni pemalas nak update blog.. makin bermaharaja rela pulak. i dah delete semua refesh new chat box ;p