Thursday, July 30, 2009

SEDIHHHH

sedih baca blog adik yatt seorang ni jiya dari sabah.. gadis cantik berketurunan bajau tu..
sedih yang tak terkira.
pada adikku jiya banyakkanlah bersabar dan berdoa ye.. banyak-banyak baca ayat2 suci al quran insya allah insya allah Allah akan memberkati semua yer..
tengok anak-anak yatt pulak teringat jiya..

ingat jiya setiap apa yang berlaku adalah ujian.. lagi banyak ujian kita terima bermakna Allah selalu ingat dan sayang sangat pada kita. allah hualam.

6 comments:

ain said...

wat happened to jiya yatt..???

ima said...

salam yatt...ya la, kenapa dgn jiya???

QueenJah said...

Salam ziarah Yatt,

Org tua tumpang singgah ni...
Naper dgn jiya? ada blog dia ker?kongsi kongsi kongsi di sini lah ya.

princessharyati said...

to ; queen jah

ni blog jiya

http://14sept.blogspot.com/

Jiya said...

samekom kak yatt. akak jan sedih2 ler... jiya yg mmg cembeng/cengeng ni lg mudah bersedih. jiya rasa dah ok kot. kot.. mungkin... :p ni ujian jiya. Insya Allah rezki takkan kemana kan. terima kasih kak yatt dan akak2 suma yg tak putus2 bg sokongan dan doa. sgt2 jiya hargai :)

Ms Diamond said...

salam kenal, tergoda dgn cerita2 masak etc. :)