Wednesday, February 18, 2009

CINNABON CINNAMON ROLL



lagi juadah ulangan.. yatt suka cinnabon ni korang suka ke tak ke korang tengok jek lah.. kikikiiii..yatt saja letak kayu manis tu sebagai hiasan untuk snap gambar jangan pulak pi makan kayu tu lak..tapi kalu makan ok...takde keracunan .....kikikkikiki.....kali ni extra walnut untuk topping tu..

9 comments:

Jiya said...

patutnya akak letak pokok balak sebagai perhiasan.. akekekeke!

|| syazwaniadnan || said...

kak yatt,
agaknya kalau kunyah kulit kayu manis tu, gg bertambah kuat ek?
hehehehe :D

anawahid said...

yatt... mintak sketttttt... ngko yatt kalo letak pokok balak, ngko hampukkkk pale jiya dulu tawww...kakaka

ain said...

yatt...I really admire the way you present your cooking..cantikkkk!!!!

Noorma Ismail said...

betul cakap Ain,,cantik...dan lawa gak pinggan tu..

Aymy with love said...

salam.. k yatt, kite amik 3 ketoii yerrr... nyum nyum nyum... blurppp.. kenyang...(daya imaginasi tinggi)... hehheh...

princessharyati said...

jiya-k.yatt nak pok pala jiya dgn kayu balak nnti ..hampas tul adik aku sorg nii
syazwaniadan-kayu manis ni ada penawar penyakit..betul tak..
ana-ana ambil ler sebyk mana hang nak heeeee..nasib baik hang tak peknen.heheheee
ain-thks
noorma-apa lagi pujuk cik abg beli pinggan r.a tu
aymy- ala recepi biasa n ank2 pun suka mak dia pun suka ..;-)

princessharyati said...

ain-blog hang takde kotak chat box ke?... letaklah boleh usik2 sembang nnti...

ain said...

kotak chat box ekh..nanti le I usahakan ekh..???