Thursday, February 19, 2009

NASI LEMAK PANDANUS



menu orang malaysia yang sangat termarsyur... nasi lemak

6 comments:

ain said...

kebetulanlah yatt...I pun buat ns lemak sambal sotong. Luv your presentation!

princessharyati said...

hee.. sotong yatt ada 2 paket tu kene jimat biasalah lambat lagi nak balik mlysia.. kalu teringin sahgat baru buat..heee

Noorma Ismail said...

yatt, dengan sambal kupang pun sedap..sana tentu ada kan benda2 shell tu..

princessharyati said...

noorma.. tuler patut yer.. tgk kt astro mcm berlambak jek kan.. tapi pi pasar kat sini apa pun takde harapkan ikan salmon jek.. nn ikan putih tu.. agakyer sejuk sgt seafood tak mai lagi kot.

QiStinA's said...

sungguh menyelerakan yatt...

Jiya said...

ni namanya sarang nasik lemak.. akekekeke! rupa lebih kurang cam sarang burung! akak kena letak burung kat tepi tu. pastu tukar la nama jadik nasik lemak sarang burung.. kihkihkih!

sedap ker makan nasik lemak time salji?? hehehe