Tuesday, April 7, 2009

TEMPE

tajuk jakun .. jakun lagi???,... jakun bila tengok tempe di finland... tahu tak? tempe kat finland ini harga euro 2.50, besar lebih kurang 6 inci x 1 inci.... apa-apa pun harga ye yatt tetap beli memang yatt antu tempe..


3 comments:

ain said...

I pulak klu tempe suka goreng je pas tu cecah ngan sambal kicap.sedap gak!

anatahir48 said...

Samalah kita...ana pun antu tempeh....org jawa lah katakan...hahaha

princessharyati said...

ain- kekdg i pun selalu buat mcm u buat tp tak pernah lg cicah dgn sambai kicap nnti nak try

ana-bukan org jawa pun boleh jadi antu tempe...hehhe