Saturday, September 15, 2007

FRESH DATES


Tengoklah .. fresh dates sini.. mmm.. jangan jelios...rasanya boleh buat ulam ni..sedap tau...

FRESH DATES

6 comments:

Mat Gebu said...

Mati2 pakcik ingat buah pinang tadi....ahakss..rupanya kurma "dara sunti" u..yelah yg kat M'sia nie semua kurma tahap "untie2" sebab dah kecut dan kedut...heheheh.

Lydia said...

sekali pandang macam telur!!!

princess said...

tulah cik mat n lydia .. kalu u all dpt mkn lagi sedap taw..!! lepak2 manis..

jo ayee said...

bestnya..kat sini ada gak kedai pak arab..tapi kelat..agaknya depo jual yg muda betul..kalau yg muda kelat tu cam maner lak diaorg makan nona?

Hani said...

I pernah makan dates ni. made in california, buakn tok arab punya. tapi kelat sikit. sayang nak buang I makan dengan petis rojak. hahaha...

princessharyati said...

jo n hani.. mula2 mmg rasa mcm tu.. tapi kalu dah lama2 makn pun rasa manis dan dates ni byk jenis tau..i makn ni mmg rasa manis mcm mkn tumbun kelapa tu..