Monday, April 27, 2009

AYAM BAKAR RAUMA

simple just ayam n mashed potato.... tukang masak malas sungguh untuk masak pada hujung minggu..kalulah ada pasar malam atau sewaktu dengan ye... tukang masak sukahati betui..


7 comments:

Jiya said...

sebot betoi2.. pasaaarrr malaaaamm.. akekekeke.. larikkkk!!

ayam bakar ngan roasted chicken sama kan kan kan? hehehe

ain said...

fullamak yatt...terliuq I!!!tp kan I baru je balik dr psr mlm beli putu bambu, putu piring, keutiaw goreng, apam balik, mee hoon soup, cendol, rojak petis, keropak basah, ns lemak dan buah mangga mengkal2. family I dtg le.hihi

yanizz said...

Akak, ader resepi tak?

QiStinA's said...

yatt..terliur tgk ayam bakar tu...abis ke makan berdua??? he..he.. mintak resepi..

kucingorengemok said...

oh no! dah kenyang lapar balik! hehe.

pepcoy low profile said...

belasah sorang pun habis ni..kalau dgn anak-2 pak kene rebut ni sama, tak kalu, tinggal tulang je.

princessharyati said...

buat2 tak nampak jiya

ain - jgn cete pasar mlm..sedih nii

yanizz - resepi senang nanti yatt postkan

moi- just ayam n kentang tentu habis

kgg- heee

pepcoy-ialah nanti kene suruh k.asma bakar 2 ekor