Wednesday, May 27, 2009

MAIN TEKA TEKA

jom main teka teka nak tak kawan-kawan?.. kali ini sapa teka dapat hadiah...
soalan ye bunga apa yang warna merah (bukan yang tulip tu ) yang ada dalam gambar tersebut?
gambar tersebut adalah gambar apa? cepat-cepat kekawan jawab soalan yatt ni nanti yatt bagi hadiah.
hadiah yang tak seberapa dari yatt poscard dari finland je ok tak?

13 comments:

Jiya said...

nak tiket pegi balik finland-malaysia. akekekekeke! alamak! tatau la pasal bunga kak. bunga ros tau la. hikss!

princessharyati said...

jiya teka jelah lah kot2 dapat hadiah yg tak seberapa lumayan tu

lemongrass said...

Mcm bunga raya aje yatt :-)

ain said...

dahlia ke..???main belasah je!!!

Nor said...

nak acu try test teka boleh yatt? gambar tu gambar stamps, pastu bunga merah tu bunga tahi ayam.. hehehe

Nor said...

kalau tak pun bunga daisy..

Kakasma said...

yatt..akak nak teka leh..uwaaa.tu cam bunga daisy aje..pastu tu gambar poskad ..hhheee iye ker nih..

Suzi said...

yatt, penyertaan masih buka lg ke??
nak try jugalah...nama bunga tu daisy merah dan tu gambar setem..betuk ke??

che zaid said...

spesis bunga raya betul tak yatt???

harhtan said...

Mcm bunga rose yg dah kembang jer..tu stem ek?

zaliana said...

yatt...za nak teka jugak..meskipun tak tahu.. :P

bunga carnation kot ekk

ima said...

dah semak kamus ni,rasanya lah bunga daisy merah dan gambar setem...hehe

princessharyati said...

dengan ini kuiz di tutup... pengadil nk tgk sapa pemenang..
hheheee..