Wednesday, July 1, 2009

BUTTER PRAWN SUMMER





butter prawn dah sampai ke finland... hehehhe
ari ni buat butter prawn.. malam ni kira celebrate my hubby punya birthday... bz ari ni ..
resepi ni banyak dah orang buat k.nor, ahli-ahli hana montana terdiri dari anawahid n hana-jipun, suzi , moi dan kekawan yang lain.. yatt tak pasti si jiya mak labu kundur tu buat ini ke tak.. rasa dia tak sempat buat lagi ni tengah mengeram tu kakkakakka ok layan gambar udang yatt ni zazzzzeeee...

udang
butter
tepung kentang
susu
telur
garam
black pepper
acuan roti jala

6 comments:

inahar ali said...

salam yaatt..hepi besday utk mr hubby ye! eh apsal shoutbox yatt tu akak xleh tinggal mesej ek?? katanye adress IP akak dh kena banned oleh shoutbox tu!apsal ek??

Nor said...

salam yatt.. gelak akak baca nama baru 2 org tu, hana montana ..hehehehe.. kiranya hana montana versi jowo la ya.. :D

Anawahid said...

wehhhh yatt!!!.. hang x baik taw wakakakakaka... cubit kang!!!... best gak nama baru tuh... ambo oke jer mekyung lg sowang x taw oke ker x??? rasa pke kot pentu leh wat band MONTANA!!!... wakakakaka

ain said...

HAPPY BDAY UTK HUBBY YATT...semoga diberkati dan dirahmati Allah hingga akhir hayat!!!! semoga berbahagia selamanya.

psst....mintak udang sikit...!!!!

princessharyati said...

thks to all my frenz
k.inahar
k.nor
ana- montana
ain
k.inahar- nnti tgk apa sb jadi gitu hehheheh
k.nor- tu ler depa diorg tu hana n ana boleh jadi group hana montana
ana- ok gak tu sekrg ni musim labu mengeram lah akkakakka
ain- tgk udang goreng yatt terover well done..ahhaaa

Jiya said...

amboii.. sempat nyakat aku sebelom puasa ni. xtra duit raya thn ni oke. akekekekekeke. xpo2... butter prawn men tunjuk kat kedai ja. kehkehkeh!